Hinner jag?   

Datum: 2010-12-30 Tid: 17:05:55    
Har en liten idé om att jag ska uppnå 600 inlägg detta året, har fem kvar att skriva(fyra efter detta). Frågan är bara vad man ska skriva i de sista nu innan året är slut. Hur man ska avrunda på ett bra sätt.
Jag skapade bloggen för lite mer än ett år sedan, och planen var att det var mitt nyårslöfte. Blogga i ett helt år, minst ett inlägg i veckan och minst 365 inlääg på ett år. Tycker jag har lyckats med den biten i alla fall. Men baktanken var att jaglättare skulle komma ihåg vad sjutton jag gjorde på dagarna då jag kände att de bara försvann för mig utan att ha haft en enda aning om vad jag uppnått.
Tyvärr har jag väl inte lyckats så väl, har visserligen inte läst igenom inläggen från året som gått, men mitt minne säger mig att det inte har varit så jättemycket vettigt jag faktiskt gjort. Inte som jag lagt så stort värde i i alla fall.
Men, jag ska ge det ett år till har jag bestämt. Även nästa års nyårslöfte blir att blogga, minst ett inlägg i veckan, minst 365 inlägg under året. Har en dag till på mig att komma på något mer bra löfte, men känner att det är svårt att komma på något då jag troligtvis flyttar hemifrån m.m. och vem vet hur situationen kommer se ut då. Vill inte gärna bryta ett löfte.

Kommentarer
Postat av: Josefine♥

Var det du som vann "Veckans blogg"? :D

Kika in och kolla! Var det inte du som vann denna gång har du en ny chans i nästa veckas tävling! ^^



Kram <3

2010-12-30 @ 19:31:35
URL: http://josefinebergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0