Hemsk jul!   

Datum: 2010-12-24 Tid: 20:50:22    
Inte hela julen kanske, kul att syster är hemma, nyttiga och fina paket samt att jag slapp julmaten kan läggas till den positiva sidan. Den negativa sidan väger dock tyvärr över. Började spy vid fyratiden i morse, och har hållt på till och från sedan dess. Usch, inget kul alls... Så iår var vi bara familjen, ingen annan vågade sig hit eftersom pappa var sjuk tidigare i veckan och det nu var min tur. Jag bara håller tummarna för att det ska gå över till på söndag då vi ska åka till mormor, så ska göra vad jag kan för att äta något lite "matigare" än det jag ätit idag; nämligen samarin(tack och lov för det underbara!), vatten, saft samt ett glas proviva. Snacka om att magen kurar, men vågar inte äta något mer. Spydde av en bit gurka tidigare så...

Kommentarer
Postat av: Yrsa

Usch då! Stackare, men hoppas att julen var bra för övrigt och att du får användning av julklapparna :)

2010-12-25 @ 15:43:22
URL: http://yrsaarbelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0