Går inget bra...   

Datum: 2010-12-15 Tid: 13:40:19    


Pluggandet går som vanligt jättedåligt, har tre gamla prov jag tänkte räkna igenom. Har inte ens blivit färdig med ett... Fast å andra sidan har jag faktiskt förstått det jag räknat, trots att det var nästan ett år sedan jag sysslade med det sist. Det måste ju ändå betyda något?

Har en liten paus just nu, tänkte skriva in det jag skrivit till religionsuppgiften på datorn. Avskyr när man får direktiv om radavstånd, typsnitt och storlek. Då kan man inte få det att se mer ut än vad det är, förutom med hjälp av rubriker förstås^^ Och de kan göra en väldans skillnad...


Kommentarer
Postat av: elinandersson

hej, gör du ?

2010-12-15 @ 20:01:29
URL: http://eemmllaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0