Filmkväll   

Datum: 2010-12-28 Tid: 18:18:21    

Är det tänkt att det ska bli i kväll i alla fall. Får se hur sent de(Frida) ringer och säger att jag kan köra. Måste dock hinna äta innan, magen kurrar hur mycket som helst. Inget bra att sätta sig i en bil och köra i mörker med tom mage heller. Det är ungefär lika smart som att sätta sig i en bil och köra med tom tank. Man kommer liksom inte så långt. Och i denna kylan vill man inte bli stående heller...

Nu ropade mamma att det var mat, så då är det bara att pallra sig ner i köket, äta och se glad ut! =)


Kommentarer
Postat av: mollie

sv: jag tränar dressyr iallafall varje gång jag tränar för min tränare och då kör vi kanske en halv timme dressyr, markarbete och hoppning så vi rider i ungefär 2 timmar men då är ju en till som rider med förstås, inte så mycket mer dressyr ridande hemma då vi inte har något bra ställe att rida på, eller jo men det är något konstigt eller hur jag ska säga där så replay blir alltid jätte lustig och ja lite svårt att förklara. dom brister jag har det vet jag, men alla ryttare har ju brister som man tränar på, eller hur? jag menar hur skullle det vara om man inte hade något att träna på? och detta var ju ändå för 1 månad sen och vi har utvecklats en hel del bara på denna korta tiden. och det är ju faktiskt så att ni alla ser ju olika vissa ser jätte stor skillnad och vissa ser jätte liten, men igentligen skulle jag lagt ut när jag provred henne för första gången, kanske vill ni de istället? där kan jag lova dig skillnad.



och ja jag vet att jag bad och jag har inget imot att dom skrev vad dom tyckte men det ända jag tycker är lite fel att allt var så negativt och fel och blabla.. jag har liksom haft hästen i 6 månader.

2010-12-28 @ 22:51:53
URL: http://varanriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0