7 december 2010   

Datum: 2010-12-07 Tid: 15:19:16    
Blev inget bloggat igår, slutade skolan tidigt så jag och Frida tog 11-tåget till Malmö för lite shopping! På någon vänster lyckades jag att inte köpa några julklappar, utan bara till mig själv. Fast det var behövligt det jag köpte, bland annat två zipjackor och en pufffluffkjol. Har tänkt att jag skulle köpa en sådan i snart två år nu, men aldrig gjort det. Så då var det bara att passa på när man hade chansen.

Fick reda på religionsprovet idag, ett MVG satt väldigt fint! Behöver bara få VG på en uppgift nu, så har jag MVG i religion, och det är ju inget man tackar nej till.
Ska ta och avsluta min lilla låda med blåbärssorbet nu, och passa på att bli färdig med tankekartan i samma veva. Har bara litelite kvar och sedan ska den skickas in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0