5 december 2010   

Datum: 2010-12-05 Tid: 17:43:13    
Önskar att denna dagen kunde ta slut nu, inte för att den har varit hemsk på något sätt. Bara väldigt långtråkig. Har spelat en massa sims, städat lite på rummet, läst ut ytterligare en bok... Inte världens roligaste, men det fick tiden att gå i alla fall.

Fick slutligen svar från abc-gruppen med. Skickade mejl till dem förra veckan om min studentmössa, fick svar och sedan var det helt dött. Skickade igen i fredags och fick nu veta att de har haft strul med mejlen... Kul att om de inte hade haft det hade jag kunnat ändra min mössa, men NU är dte tydligen försent. Blir så sur! Jag får i alla fall avdrag på de sakerna jag inte längre vill ha, men de är där ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0