27 december 2010   

Datum: 2010-12-27 Tid: 10:22:20    
Har så himla dålig fantasi just nu... Steg upp för en timme sedan, och sen fastnade jag som vanligt framför datorn. Men batteriet tar slut någon gång, så då måste jag slita mig från skärmen. Blir nog något tal matte, minst 3 ska göras under dagen har jag bestämt! Lite sims ska nog också hinnas med, och en massa mat. Har snart gått upp de tre kilona jag tappade när jag var sjuk igen. Jag är dessutom inte längre hungrig konstant längre, utan det värsta har släppt. Men det är lika bra att äta lite extra ändå. Kanske är så hurtig att jag till och med letar fram hantlarna och kör igenom styrketräningsprogrammet jag överlevt en gång tidigare. Behöver röra på mig.

Ska se till att vakna upp ordentligt nu och göra något vettigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0