22 december 2010   

Datum: 2010-12-22 Tid: 21:27:07    
Känns som om all mina lovdagar ser likadana ut: stiger upp, äter frukost, kollar bilddagboken m.m., eldar, läser, spelar sims, äter nån macka då och då. Typ, riktigt tråkiga. Just därför piffade jag till dagen i dag lite, gick till optikern och köpte mer linsvätska samt sprang inom frisören för att boka tid till klipp, vilket de hade cirka 5 minuter senare.
Så äntligen blev jag av med trasslet som skulle föreställa mitt hår. Hoppas nu bara att hon fick bort alla kluvna toppar så det kan bli så lent och silkesmjukt igen som det en gång var. Dessutom tog hon inte så mycket på längden så drömmen om långt hår till studenten lever fortfarande, dock är juå andra sidan drömmen om att bli av med tandställningen tills dess rätt grusad. Fast det sista som dör är hoppet^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0