17 december 2010   

Datum: 2010-12-17 Tid: 15:57:46    

Nu har jag jullov!!!
Känns jättebra, så idag hade jag tänkt belöna mig själv med att sitta och spela lite sims. Har känt för att göra det hela veckan, men klarat av att motstå och istället pluggat. Så nu har jag gjort mig förtjänt av det.
Gjorde slutligen mitt föredrag, hade ingen aning om vad jag skulle prata om igår kväll men fastnade till sist för om språket gjorde någon skillnad på högre betyg. Gick faktiskt helt okej, även om det var totalt improviserat och jag bara hade mitt huvud att gå efter. Eller, hade ju boken En lat jävels guide till MVG i alla ämnen och en bild från NP-häftet att luta mig mot lite.


Kommentarer
Postat av: tilda

skönt med jullov. fin bild !

2010-12-19 @ 11:51:13
URL: http://harmonyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0