15 december 2010   

Datum: 2010-12-15 Tid: 10:48:21    
Har precis varit iväg på pianolektion. Den gick helt hyfsat faktiskt. Svårt att hitta tid till att träna när man har en massa slutprov att plugga inför och dessutom några inlämningsuppgifter.
Fick en ny låt att lära in, nämligen Sarah Dawn Finers "Moving on". Tanken är att jag ska kompa och Oskar ska sjunga till. Tror det kan bli superbra, om jag bara hittar tiden till att träna, men det är mycket enklare när man är två för är man själv är det just bara för en själv man förstör och stannar upp. Är man två måste man tänka lite längre.


Ska plugga järnet nu fram till middag här hemma. Sticker kanske till skolan en runda sedan om jag har hakat upp mig på något och behöver hjälp.

Kommentarer
Postat av: STYLE CRUSH

sv: ja exakt! känslan kommer aldrig försvinna ;)

2010-12-15 @ 13:11:20
URL: http://malinronnquist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0