Varför...   

Datum: 2010-08-01 Tid: 19:44:53    
Varit en halvtråkig dag idag, kanske för att jag stängt in mig på mitt rum? Har i alla fall varit duktig och plockat lite på mitt rum så att det ser lite renare ut. Mycket mer kan göras men hellre lite i taget och att det blir bra än att jag bara trycker in grejer i garderoberna.
Har stundtals haft inspiration till att klippa ihop en liten film av klipp och bilder på mig och Pors. Men så fort jag satt mig vid datorn för att börja vill jag inte längre. Lite smått irriterande... Vill egentligen, men det tar bara stopp. Skrev färdigt en liten novell på drygt 500 ord innan, kanske att jag tömde ut all fantasi på det? Vem vet, inte jag i alla fall. Men jag ska ta och leta upp alla klipp och bilder jag har på mig och Pors. Kanske lättar det lite när jag har allt samlat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0