=)   

Datum: 2010-08-08 Tid: 21:41:13    
Japp, så var denna dagen nästan över. Vi hade lite besök och åt en massa kakor samt italiensk mat... Trevligt, sedan spelade vi lite Dominion. Gick inte fullt lika bra idag som igår, förlorade nämligen. =(

Var aldrig i stallet och kollade, inget kul när det småregnar mest hela tiden. Men enligt rapporten från Mia hade det gått jättebra och de var helkära i honom. Har fått reda på nu att vi åker till Helsingborg och kollar på en ponny på torsdag. Ska bli spännande, kanske blir det han jag rider ponnyallsvenskan på om några månader. Vill ju så gärna, men Atoz's ben går inte att lita på och jag har ingen annan som jag får rida där. Anmälningstiden går ut på söndag, så det finns ju inte jättemycket tid...

Måste seriöst snart vända tillbaka dygnet, skolan börjar om 10 dagar och jag klarar inte av att somna innan 2 och vakna innan 9 halv 10... Första skoldagen funkar det ju eftersom vi börjar 11, men resten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0