13 augusti 2010   

Datum: 2010-08-13 Tid: 16:36:28    

 
Lilla söta Glizett(Glimma, namnet inte helt bestämt) som jag bara inte kan få nog av. Hon är nästan sötare än Tobbe var när han var liten...

Snackar med Ellen och ger henne lite filmtips. Går väl inte alltför bra egentligen då jag lätt blandar ihop filmerna när jag sett många på en gång. Får ta och skriva en liten recension för varje film jag ser så jag kan hålla i sär det.

Har blivit ännu nervösare inför imorgon, jag, provrida en välutbildad ponny? Får inte riktigt ihop det faktiskt, har ju själv suttit och utbildat nu i ca. 2 år. Sitta på en ponny som kan mer än mig igen, som kan mycket mer än mig... Atoz var ju rätt mycket utbildad, men jag är tveksam på om han kunde galoppombyten, jag fick i alla fall aldrig lära mig det på honom. Denna ponnyn kan + en massa annat. Så det är med skräckblandad förtjusing jag ser fram emot det. Skulle inte vara särskilt kul att göra en massa missar...


Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken sötnos på bilden. :)

Föl är så otroligt söta, man får aldrig nog av dom.



Lycka till med provridningen.

Missar är ok att göra, de går ju att jobba på. :)

Om man gör en miss, har man ju något o träna på.



mvh

Erika

2010-08-13 @ 19:40:12
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: ellen

Gud va söt hon är, måste åka och kolla på henne snart, elr har ni kanske flyttat henne!? :D

2010-08-14 @ 12:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0