Parfym   

Datum: 2010-08-19 Tid: 18:46:03    
 Eftersom det segar att ladda upp en video så får jag ta och skriva lite annat under tiden. Frida var här för en stund sedan med en födelsedagspresent. Nämligen xxbymexx Nice, den doftar underbart! Skönt med en lite lättare parfym, den jag brukar ha kan bli lite tung men denna är lätt och fräsch som en sommardag. Blev först lite förvånad när det ringde på dörren, hur ofta händer det liksom? Inte särskilt ofta i detta huset i alla fall.

Bowlingen innan idag gick super, jag vann på totala, Linus vann första serien och Frida(med viss hjälp av mig i slutet) vann andra. Och eftersom mamma har semester så fick jag övningsköra till bowlinghallen. Det gick bra det med, inte så supermycket missar bara lite sen med att lägga i tvåan ibland men det kommer mer och mer.

Nu ska jag ta och skriva lite till samt ta reda på när jag börjar imorgon... Har jag tur så blir det vid nio =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0