På gång!   

Datum: 2010-08-14 Tid: 08:56:59    
God morgon!
Har knappt inte sovit inatt, om det beror på att jag gick och lade mig tidigt eller för att jag är nervös vet jag inte. Men jag vaknade i rätt tid i alla fall. Om ca. 10 minuter ska jag cykla till stallet så åker vi därifrån. Vill så gärna att det ska gå bra! Håller på att packa, jobbigt när man här ser att det är regntunga moln och 18 grader. Har ingen aning om hur det ser ut där, bara hoppas på ungefär samma väder...
Jag håller i alla fall tummarna för att jag inte trilla av, samt för att Ellen dyker upp och hänger med!

Kommentarer
Postat av: ellen

Jag är ledsen att jag inte kom dit, jag ställde faktiskt klocka men måste ha stängt av den i sömnen eller något för jag hörde aldrig att den ringde.

hoppas du förlåter mig!

Och jag håller tummarna för att allt går bra så att jag kan följa med som häst skötare sen! :D

kram!

2010-08-14 @ 12:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0