Minigolf   

Datum: 2010-08-19 Tid: 12:23:32    

Jag trodde ju vi skulle leka "hemmagjorda! lekar nu på förmiddagen, men det var visst fel. Vi spelade nämligen minigolf. Dock hann min grupp inte klart innan regnet kom, så vi får se vad lärarna hittar på för resultat sedan på de banorna vi hoppade över. Skolan var även så sjysst och bjöd på glass och dricka, det är kanske där alla pengarna som kunde gått till bättre skolmat tar vägen?
Om typ en timme ska jag sticka hemifrån igen och bowla. Tyckte att det var bättre att stanna och äta hemma istället för att gå ner till skolan och int veta vad det är för mat. Och makaroner med taccofärs är väl alltid smarrigt?
Hahaha, försökte rita en söt bild i paint på minigolfspel, gick inte alltför bra...
Så jag lägger in en bild på en fantabil istället, trots att jag fick en coca cola^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0