Många pållar...   

Datum: 2010-08-11 Tid: 22:04:40    


Jag älskar att det är barnsligt lätt att fixa till bilder i Picture Manager, helt plötsligt ser den kassa mobilbilden inte fullt lika pissenödig ut längre=)
Übersöta Glisett med mamma Juni i bakgrunden.

Idag var vi många hästar på banan samtidigt, vilket Pors verkade tycka var kul. Här sparade vi inte på krafterna inte... Behövde knappt använda sporrarna eller spöet han gick fram av sig själv vilket var riktigt kul! Kändes lite som förr i tiden nu när vi var 3 på banan som fick lektion. Blev lite stressad i början, jag vill ju veta vad alla andra tänker göra så jag kan koncentrera mig på mitt. Men eftersom vi fick en övning vi skulle göra gick det bra.
Han ville inte lossna helt, men han sänkte sig neråt och började frusta som in i efter ett tag så det gjorde inte så mycket att det inte blev perfekt.
Galopperade på honom också idag, och det var kul^^ I ena varvet försökte han raca ikapp Jense, vilket inte helt lyckades... Och i andra sedan bockade, bytte galopp,bockade,bytte galopp och höll på så några gånger. Tycker verkligen om när han visar glädje, jag blir så glad då!

Vi åkte sedan ett varv och kollade till alla småhästar. Först Juni och Glisett, och lilla flickan hade växt ordentligt sedan sist. Hon visade även upp sina fina gångarter och efter en liten stund tyckte hon att jag var helt okej att klia på^^ Mia och de andra tog lite bilder, så får se om de har någon söt där hon står och gosar med mig.
Sedan var det småpågarnas tur. De hade inte förändrat sig alltför mycket, bara fått ordentliga gräsmagar^^


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =) Frågestund på bloggen!

sv; a det får jag... sen fick en kompis som red håjt i vintras en kommentar på sin blogg (läs inlägget där det står snälla?)

Dessutom har jag inte tränat för något med honom så inte så konstigt att det inte händer något...

tack föresten :)

2010-08-12 @ 11:01:27
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0