Lång dag   

Datum: 2010-08-14 Tid: 18:28:26    

Eller kanske inte jättelång med tanke på hur långa de kan bli...

Provridningen gick inte särskilt bra, det funkade helt enkelt inte mellan oss. Sedan hade det dessutom blivit lite flyttat. Stallet där han brukar stå hade någon form av elfel så ägaren hade flyttat honom vid 22 igår, så han trodde att han var på ett meeting eller något. Att det sedan stod hinder på ridbanan gjorde ju inte honom mindre taggad, pigg. Blev mest att han sprang iväg med mig.

Som vanligt under en biltur med Mia blev det lunch på McDonalds som intogs i bilen^^ Vi körde även en runda inom FCT där jag hittade ett snyggt schabrak samt jeanstights i samma färg och lite nya ridstrumpor. Så nu får jag matcha ihop mig och Pors lite fint^^ Eller kanske Grounau eller nån annan häst...
Sadelkammaren är liiite stökig^^

Sitter just nu och försöker knåpa ihop ett mejl/intresseanmälan till ponnyallsvenskan. Atoz håller inte, den ponnyn jag testade idag funkar det inte med, Gaddiesen är inte tränad för det. Men just nu sätter jag nog mitt hopp till att få ihop Gaddies så det funkar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0