Körlektion   

Datum: 2010-08-10 Tid: 21:34:29    


Bara för att jag saknar honom, och saknar att rida en häst som kan mer än mig

Det gick helt okej, trots uppehållet i 3 veckor. Eller jag har ju kört hemma, men ändå. Och nu börjar jag snart kunna känna doften av mitt körkort =) Har inte jättemycket kvar på listan som jag ska göra; stadskörning och mest en massa finlir och sedan är jag klar för uppkörning!

Annars har dagen mest bestått av att jag suttit vid datorn och spelat spindelharpan... Lite halvtråkigt, men hade inget bättre att göra. Försökte göra ett online-test, men det ville inte datorn. Bredbandet lade av efter en stund och jag orkade inte börja om.


Kommentarer
Postat av: Maja

sv: neeej jag är nog nästan lite överambitiös ibland, har nog egentligen inte tid :) Men det är alltid bra att försöka, när man väl övat in rutinerna är det enkelt och går fort! :)

2010-08-11 @ 00:55:06
URL: http://majajonson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0