Inlägg 365!   

Datum: 2010-08-09 Tid: 22:51:51    
Vilket innebär att jag klarat ett av målen jag hade när jag startade bloggen: minst 365 inlägg under 2010. Bara ett bloggmål kvar då nämligen att jag ska skriva minst ett inlägg i veckan under hela året. Har funkat hittills och jag hoppas att jag kommer att klara det =)

Kom till sist upp en runda till stallet. Dock blev det inte riktigt som planerat. En gammal skolkompis till mig skulle nämligen komma och provrida Pors, så då skulle jag ta Grounau istället. Men nej, det gick inte det heller, för hennes kompis letade även hon efter foderhäst och hon fick då prova honom... Så det blev ingen ridning för min del, men jag fick lite motion när jag skulle cykla dit och hem^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0