Grounau   

Datum: 2010-08-24 Tid: 22:04:03    


Han har gudomligt vackra och uttrycksfulla ögon, tyvärr kan ingen bild göra dem rättvisa...

Var och red igår. Dessan ska ju ta över min söta lilla svarta ponny så hon fick ju rida på honom med jag tog hans hagkompis. Har aldrig riktigt tyckt att jag och Grounau går särskilt bra ihop, jag gör antingen för lite eller för mycket och han reagerar på allt. Volter gick inte alls att rida på honom, inte serpentiner heller förren jag kom på mig skälv att sitta lite framåtlutad. Så fort jag sträckte på mig så gick det som en dans! Och passade jag honom inte med utsidan riktigt flöt han iväg, mycket att tänka på som jag inte behöver göra på Pors. Men jag tror detta ska gå också, med lite träning.
Blev inte särskilt långt ridpass, regnet strilade ner och det är inget mysigt alls...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0