Gårdagen   

Datum: 2010-08-22 Tid: 10:39:28    
Pallade inte uppdatera något igår... Men jag och Frida var i alla fall i Lund, från början var det tänkt Malmö. Men eftersom det var Malmöfestivalen kände vi inte riktigt för att trängas med alla människor. Frida hittade en hel del att köpa, medan jag som vanligt inte hittade någonting. Lite tråkigt, men jag var inte riktigt på shoppinghumör heller så. Vi mötte sedan upp syster för en fika, där jag fick TLTH´s sångbok och studentkalender. Kalendern ska ligga väl synlig alla mattelektioner så ska vi se hur lång tid det tar för matteläraren att se vem som är på omslaget^^

Frida hade kameran med sig, och vi tog lite "ego"bilder medan vi väntade på syster. Dock så har jag inte fått dem skickade till mig än... =(

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; haha det gör jag med ;D Brukar jämföra priset på bett mellan hööks och börjes, tyvärr har de inte samma bett =/

2010-08-22 @ 12:26:55
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0