=)   

Datum: 2010-08-02 Tid: 21:42:32    

Jag har sååå bra fantasi till mina rubriker, alltid^^

Red i alla fall Pors idag. Vi gjorde som sist och använda tömmarna, men inte fullt lika mycket som förra gången. Och det gick bra! Jag ska bara lära mig att inte hålla på så mycket som jag alltid gör med händerna.
Hoppade för ovanlighetens skull också, vilket han verkligen tycker är kul! Började redan lite skritten när ag skrittat fram och styrde mot hindret(bommar på marken) så fort han förstod vart han skulle spetsade han öronen och längde på steget. Travhoppade i slutet av passet och han riktigt sög mot hindret och gick själv över till galopp, dock alltid fel... Hoppade som högst 80cm, och det är bland det högsta jag hoppat^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0