Duktig!   

Datum: 2010-08-25 Tid: 19:06:26    


Han ser dig!

Jag känner mig rätt duktig idag faktiskt, och vääääldigt trött. Har gjort en fjärdedel till på religionen, räknat några mattetal, fått godkänt på ett till onlinetest samt läst igenom hela projektarbetesboken! Plus en del annat, känns bra att ha gjort lite vettiga saker för en gångs skull.

Ska upp äckligt tidigt imorgon, enligt skolschemat börjar jag inte förren 12.30 med fysik B. Men har stadskörning på förmiddagen som börjar redan 7.30, så jag måste gå upp en hel timme tidigare än vad jag brukar. Ingen aning om hur det kommer att gå imorgon, men jag hoppas verkligen att det går bra!


Kommentarer
Postat av: Caisa

nu är vinnaren av dagensblogg fram röstad , blev det du? :D

2010-08-25 @ 20:42:52
URL: http://caisaakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0