Big smile!   

Datum: 2010-08-20 Tid: 20:37:22    

Senaste ridlektionen gick verkligen skit. Skrev aldrig om den men den var total katastrof från min sida, ingen poäng med att spara det negativa.

Idag gick det å andra sidan super, stundtals kändes det helt perfekt. Till att börja med var han pigg och gick väldigt mycket framåt och efter några varv började han frusta. Brukar aldrig hända under framskrittning på långa tyglar. Bytte sedan träns och red på pelham resten eftersom vi bara krigat med varandra. Tog ett tag innan vi båda kom underfund med det. Men sedan släppte det, för oss båda och jag kunde då och då bara "åka". Red en massa volter och serpentiner samt en hel del övergångar mellan skritt och trav. Red även så gott som hela passet utan stigbyglar så jag skulle hålla om bättre. Jag sitter alltid väldigt mycket bättre utan stigbyglar, stör mig mest på dem.
Jag lär ju ha hur mycket träningsvärk som helst imorgon, har redan i sätesmuskeln och lite i höger arm efter gårdagens bowling.

På söndag hämtar vi troligtvis Gaddies! Pors och Grounau ska få lite semester och gå på mer bete, och så får Gaddies lite lugn och ro under sina första dagar^^
Bild från provridningen


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; ja men precis! Grejen är den att hon som sa kommentarerna var kompis med mig innan och hade sin häst här, men det funka inte. (vi snackar inte ens med varandra) Men grejen är den att vi har en gemensam vän (och hennes enda typ i klassen..) så hon säger allt till vännen och vännen säger det till mig ^^ Men det är andra i klassen som säger det hon säger med xD

Men jag bryr mig inte, tycker det är ganska kul att höra på hennes patetiska ljug.

Hon sa t.e.x att hon inte kollar min blogg, bdb men det vet alla att hon gör xD

Nä det vara bara hon, alla andra tyckte det var lite små kul, smart :)

2010-08-20 @ 21:11:50
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0