8 augusti 2010   

Datum: 2010-08-08 Tid: 10:53:38    
Idag fyller min syster 22 år, så vi ska ha lite fika/kalas i eftermiddag för henne =)
Eventuellt ska jag upp till stallet om en liten stund och kolla på när de provrider Pors, bara väntar på att Mia ska höra av sig. Dock blir det inte alltför kul att cykla i detta vädret, molnigt, kallt och ser ut att kunna börja regna när som helst...

Hahahaha, har nu fått fram exakt hur gammal min mobiltelefon är, den är inköpt 7/7-2005^^ Och funkar fortfarande utan problem trots att den badat m.m. Fast jag ska snart köpa ny, har ju bara lånat denna av syster när min söta rosa gick sönder. En bättre kamera hade dessutom varit väldigt önskvärd =)

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; tack :) Men det är jobbigt för då måste jag ändra det på varje bild, nu har jag 400 så det ända jag gör att att klicka på ladda upp bild (eller vad det nu står ;D)

Men jag kan försöka att komma ihåg det :)

2010-08-08 @ 15:00:55
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; tack för frågorna ;D det är bara att ställa med om du kommer på några xD

2010-08-08 @ 15:14:32
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu! Gå in och kolla om det var du som vann! :D

2010-08-08 @ 17:40:16
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0