7 augusti 2010   

Datum: 2010-08-07 Tid: 11:43:38    
Titta gärna in på bloggen jag satt och pysslade/fixade design åt igår. I princip bara koderna jag skulle fixa då hon själv gjorde header och "bilder" till rubrikerna i menyn. Men det är det jag klarar bäst också. Är inte riktigt kreativ och säker nog för att kunna göra headrar till andra.

Sitter just nu uppe i stugan, blev halvt hitlurad men vad gör man inte för att få träffa underbara syster så mycket som möjligt?
Fast snart åker vi förhoppningsvis hemåt så jag kan bege mig till stallet och rida eller något. Förra passet på Pors gick ju inte helt super. Traven och skritten funkade, höger galopp också. Men vänster däremot var ren katastrof... Han kan galoppera vänster galopp, han har gjort det många gånger men då ville han verkligen inte, kvittade vad man gjorde han tog höger eller korsgalopp och bara sprang.

Nu ska jag försöka skriva lite, eller försöka få syster att lära mig det där spelet hon har tjatat om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0