6 augusti 2010   

Datum: 2010-08-06 Tid: 10:47:58    
God morgon god morgon!
Jag ställde min väckarklocka på 6 i morse, allt för att kunna ringa Tina och sjunga för henne nu när hon fyller år. Och gissa vad det otacksamma kräket gör? Jo, trycker av samtalet, fy dig...! Detta trots att hon insisterade på att jag skulle ringa igår eftersom hon gillar när man ringer och sjunger(hjälp, kan man gilla sånt?) Så det var bara för mig att gå in från den kalla balkongen, krypa ner i min varma säng och somna om igen. Får ta och skicka ett sms, eller ringa igen sedan.
Nu ska jag äta frukost innan jag tar tag i dagens jobb som består av att fixa till en blogg samt skriva om ridningen igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0