31 augusti 2010   

Datum: 2010-08-31 Tid: 13:41:56    

Trodde verkligen jag skulle slippa undan iår, men nej då. Alltid ska jag drabbas av ögoninflammation i augusti. kul att det utvecklar sig sista dagen nu när jag var så lycklig...
Skolan idag var helt okej, gillar religionen riktigt mycket nu faktiskt. Enda lektionen som är lugn, och där vi får tänka en massa själva utan att ens märka det^^
Dock suger verkligen planeringen i skolan, förra veckan blev vi tillsagda att vi skulle vara i hörsalen 12.30 för att få info om PA av rektorn. Men tydligen hade han bara pratat med sig själv... Kul, att sitta och vänta i skolan 1½ timme på något som inte skulle vara. SUR!

Så jag får väl locka mig själv till att skratta genom att kolla på denna fina bilden, samt bildtexten^^
My little prince (4 years old) and Maria, who apparantly doesn´t fear death...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0