27 augusti 2010   

Datum: 2010-08-27 Tid: 13:23:53    
Sitter här och huttrar och fryser. Var nog inget bra att jag var ute och gick i stormen i onsdags och sedan var uppe jättetidigt för en körlektion. Hade undertemp igår kväll och kunde knappt somna. I morse låg jag strax över och nu har jag undertemp igen... Varför ska jag lyckas bli sjuk nu? Gaddies kom ju i onsdags, jag skulle dit idag men kan inte nu. Dessutom är det ju fint väder! Vill till min häst. Mia skulle tömköra henne om jag inte kom, så hon får ju motion i alla fall, men ändå!

Vi tittade på Hamlet på svenskan idag, och sedan gick jag hem. Kändes inte riktigt bra att ha kemi när man inte kan tänka klart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0