24 augusti 2010   

Datum: 2010-08-24 Tid: 12:28:51    
Precis som jag trodde blev det chill idag. Hade bara en religionslektion, och det var bättre än jag trodde. Religion är intressant men inte om man har en klass som är helt inåtvänd och vägrar förstå att alla inte tänker som dem. Fast jag tror detta kommer bli bra, har en helt ny lärare som är engagerad och inte tappat lusten att lära ut ännu.
Ska egentligen jobba på mitt projektarbete nu, men har ingen aning om vad jag ska göra. Så jag ska göra inlämningsuppgiften i religion samt plugga lite teori till körkortet. Så jag gör något vettigt under den tiden som ska ägnas åt skolan^^ Kanske passar på att göra lite matte också när jag ändå håller på. Kom på vad jag gjort för fel på de uppgifterna som jag fastnade på igår. Alltid kommer jag på sånt precis innan jag ska sova, har jag tur så kommer jag ihåg det när jag vaknar =)

Kommentarer
Postat av: Sannalitens

Hej! Just nu har jag ännu en tävling i samarbete med Swepearls.se Var gärna med och delta! Du har chans att vinna ett smycke av fina märken för upp till 600 kronor! Än så länge, inte en enda deltagare.

2010-08-24 @ 13:47:17
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0