20 augusti 2010   

Datum: 2010-08-20 Tid: 12:10:48    
Det blev en kort dag i skolan. Var där vid 9-tiden och vid kvart i 11 var jag hemma igen^^ Vi lekte då lite lekar, bl.a. Kasta stövel(upp på skoltaket) Det bjöds på fika idag med, trevliga lärare som fixar sånt =)
Nu är min stadskörning bokad! Så nu kommer jag ytterligare ett steg närmare körkortet. Vill så gärna ha det nu, men jag får nöja mig med mina ben, cykel eller moppe några veckor till.

Tänkte försöka spela in en vlogg senare, några önskemål om vad jag ska säga/prata om?

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; tack så mycket =) Jag velar lite hit och dit men det är detta som är "basen" om man säger så :)



Jag vet inte, jag har tagit en bild och skrivit texten i picnik och sen när jag lagt upp den på bloggen så tar jag 200 :)



Jag hade blivit väldigt glad och tacksam om du vill rösta på min häst :)

http://hastbloggeen.blogg.se/2010/august/roligaste-uttryck-2.html#comment

Jag är nr 3 =D

2010-08-20 @ 18:48:41
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0