19 augusti 2010   

Datum: 2010-08-19 Tid: 08:27:54    
Lekdag, har ingen aning om vad det blir för lekar dock. Frida tänkte föreslå tidningsleken, om inte annat lär sig ettorna alla namn. En sån här dag är bland det värsta jag vet, varför ska vi vara med? Förstår inte riktigt det. En sak som jag numera förstår är varför alla blev så chockade/förvånade när de märkte att vi var fler tjejer än killar i vår klass, hur ofta händer det på teknik liksom? Inte alls ofta har jag upptäckt nu. Klassen över oss var det bara 3 tjejer i(vet inte totalt i klassen) vår klass är vi 14 varav 8 tjejer, klassen under är 9 varav 2 tjejer och de som börjar nu är 8 killar, endast...

Nu måste jag fixa till mig, vi skulle droppa in i skolan mellan halv nio, nio men vi är ett gäng som ska snacka med rektorn innan och deras buss kommer vid tio i nio så det är bara för mig att vara på plats då. Vi SKA ha historia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0