14 augusti 2010   

Datum: 2010-08-14 Tid: 22:10:23    
Måste ju slänga in ett inlägg med dagens datum^^

Sitter nu och lyssnar på musik och irriterar mig på mina linser, måste ta och plocka ut dem!
Jag och Therese var ute och gick en runda lite tidigare, kul att träffas igen var ju ett tag sedan. Vi gick typ hela klintarundan och sedan stannade vi hemma hos henne och snackade en massa. Vi spelade även lite Super Mario, som var typ från 1900frösihjäl. Det var inte den nyaste versionen av TV-spel direkt, men kul var det! Trots att jag nästan aldrig spelat sånt tidigare och förlorade stort... Kan ju inte vinna varje gång.


Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, den lilla är en papillon :)

2010-08-15 @ 12:55:19
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: vendela

Vilken fin&bra blogg du har,sk vi följa varann via bloglovin? :)

2010-08-17 @ 11:44:45
URL: http://ponnyproffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0