11 augusti 2010   

Datum: 2010-08-11 Tid: 09:47:03    
Klockan är inte ens 10 och jag är redan uppe och har ätit frukost. Jag är sjukt imponerad av mig själv, att jag dessutom vaknade vid halv 7 utan någon form av tortyrredskap bådar gott inför skolstarten.

Ska strax göra mig i ordning för en tur till stallet, ska äntligen få rida igen. Får hoppas att det går bra och att han inte har ändrat på sig nu efter provridningarna. Kanske vi inte bara tragglar dressyr utan tar ett litet skutt också. Han tycker ju det är så väldigt roligt att få hoppa, och jag har ju nästan blivit smittad. Så länge det är enstaka hinder vi snackar om och inga hela banor *huvaligen*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0