10 augusti 2010   

Datum: 2010-08-10 Tid: 12:06:13    
Mitt på dagen och vad har jag hunnit att göra... Öhum... Jag har i alla fall ätit frukost och tagit en dusch^^
Senare ikväll/eftermiddag är det dags för teorilektion och efter det körlektion. Jag hoppas att jag kommer ihåg lite vad jag gjorde senast. Får lite dåligt samvete, har inte jobbat ett dugg med teorin nu de här 3 veckorna. Får väl ta och försöka mig på att göra något webbtest efter maten och se hur mycket jag kan egentligen. Har bara gjort ett sånt tidigare och det blev jag godkänd på, så jag hoppas att det inte går sämre nu i alla fall.

Tycker inte riktigt om att det flytet jag hade i skrivningen igår eftermiddag är som bortblåst nu. Vill ju skriva mer, men jag blir bara sur när det inte går framåt...

Kommentarer
Postat av: Angelica Karlsson

Stackare!! Jag vet hur det känns att missa det.. :( men n8u har jag planerat in detta länge! :P

2010-08-10 @ 16:48:27
URL: http://aangeliicakarlsson.blogg.se/
Postat av: Sannaliten

Hej! Hur är läget? Fin blogg!



ps. Jag lottar ut ett valfritt smycke värde upp till 599:-, kika gärna in! (Än så länge inte en enda deltagare) OBS! Var noga med att kommentera i RÄTT inlägg.

2010-08-10 @ 19:39:31
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0