Mycket ridning   

Datum: 2010-04-09 Tid: 21:29:54    
Sista lovdagen idag... Har varit i stallet halva ungefär, först red jag och Mia ut i skogen. Och jag konstaterade redan efter att vi kommit över stora vägen att jag hade för mycket kläder på mig, menmen det fick gå ändå. Blev en ganska lång runda, med en del galopp=) Första gången jag galopperat med Pors i skogen utan att han har bockat så jag trillat av.
Fast helt plötligt har Pors blivit hingst, skuttar runt och gnäggar och har sig... Fast det var ganska gulligt att han gnäggade när jag skulle hämta honom hagen. Sedan om det var för att han gått ensam och blev glad för sällskap, eller om han tycker om mig vet jag inte^^

Red Brasse på banan sen, han var ju inte lite stel och tung... Så Mia hoppade upp och red honom lite medan jag gick lite med Grounau. Fick hoppa upp på Brasse sen igen, jävla vilken skillnad det var.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0