Bara en massa hästar   

Datum: 2010-04-11 Tid: 19:16:29    
Känns som om det är det enda jag uppdaterar om just nu, menmen så får det väl va ett tag i så fall.

Var i stallet idag i alla fall, as usual. Ellen var också där! Känns som om det var år och dar sedan vi träffades nu. Så vi satt inne ett tag och pratade tills Mia sa åt mig att hämta min häst... Då hade han gått under kedjan till hans box och ut på gräsmattan^^ Så det var bara att hämta grimman, det är tur att han är så svårfångad. Släppte ut alla hästarna, fölen blev lite borstad och sedan tog vi ut och löshoppade dem på banan, riktigt duktiga små sötnosar =)

Sedan satt jag och Ellen i hagen och pratade, försökte leka med hästarna i solskenet.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0