21-04-10   

Datum: 2010-04-22 Tid: 17:17:57    
Hade lite "genrep" med Atoz igår, och det funkade super. Lite små missar här och där i de båda programmen. Men med tanke på att det bara var andra gången sedan i höstas så är jag supernöjd.
Att rida Atoz nu igen, ger så mycket. För helt plötsligt märker JAG hur jag har utvecklats i ridningen. Förra våren när jag tävlade funkade det, men det var också allt. Men nu, så funkar det inte bara, det verkligen "klickar". Får hoppas att det håller sig så här på lördag också, det skulle vara så otroligt roligt att vinna någon dressyrtävling, speciellt när det nu känns så bra som det gör=)

Jag, Atoz och Ellen; min trogna och högt uppskattade hästskötare!=)

Kram!

Kommentarer
Postat av: olivia- foto och vardag (mycket mig)

hej jag heter Olivia och ag har ca, 10besökare om dagen jag skulle gärna vilja ha lite mer som kollar på min blogg och kollar på mina bilder! Om du gillar min blogg får du gärna följa mig via bloglovin och länka mig på din blogg :)

Kram

2010-04-22 @ 17:31:13
URL: http://oliviaojeskar.blogg.se/
Postat av: ellen

nej men usch ;o

2010-04-22 @ 21:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0