Uppvärmd igen...   

Datum: 2009-12-30 Tid: 19:46:07    
Det är kallt ute för er som inte märkt det. Har suttit hemma nu i 1½ timme, och har först nu slutat att frysa. Mockade alla boxarna i stallet innan jag drog hem igen, var för kallt för att rida och började dessutom bli hungrig^^
Blev så glad när jag loggade in och såg att jag fått komentarer, och att nån annan än Ellen har kollat bloggen. Trodde inte direkt att det skulle ske nämligen.

Emma loggade efter ett bra tag in, så nu har jag koll på låtarna, har börjat träna lite också, men det låter som vanligt som om jag misshandlar pianot eller något. Men det blir bättre när jag lärt in ackordföljderna.

Kram!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Jag hjälper dig gärna. Adda mej på msn [email protected] Prata där hur vill ha den.

2009-12-30 @ 20:07:16
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0