Ingen bra dag...   

Datum: 2009-12-28 Tid: 13:03:05    
...speciellt inte för pianospel, det låter allvarligt talat som om jag misshandlar det. Och med min vackra sångröst till kan det ju inte bli annat än katastrof... Och dumt nog kommer jag inte ha nån pianolektion förrän vecka 4 igen, så jag får fortsätta och försöka lösa ut det på egen hand. Förhoppningsvis får jag ihop det, men jag har inte allt förstora idéer om det.

Jag fattar inte vad jag gör för fel, på Pors designen där, på båda mina datorer är hela bloggen typ svart. Men för Frida såg den ut som den skulle. Fuck it, säger jag bara. Så jag får ta och ta tummen ur röven och skriva ihop en ny stilmall som förhoppningsvis gör som jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0