Skit bredband!   

Datum: 2010-04-13 Tid: 19:42:54    
Stör mig som in i på mitt bredband just nu, ser masten, har stundtals fullt i täckning och ändå vill den inte visa internetsidor, förrän efter tredje gången eller något.

Har varit på kören idag, skojsigt som vanligt! Oskar hade med sig en skateboard av någon anledning, så den testade jag att åka på. Det gick ju inte alltför bra i högklackat och med noll balans. Hahaha, fast det var nog bara andra gången jag stod på en och jag trillade inte!!!

Min lediga dag imorgon, blir inte så ledig=( Körkortsteori, pianolektion, körlektion och sedan ridning. Vart sjutton tog min sovmorgon vägen? Tur att jag inte har tyska förrän vid 10 på torsdag, får sova lite längre då.

Kram!

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Hej!

Kom gärna och besök min hästblogg.

Där skriver jag om både utrustning, mina träningspass, tävlingar och delar med mej av tips och trixs.



Välkommen att kika förbi! :)

Mvh Emelie Löfström

hppt://emblems.blogg.se/hast

2010-04-13 @ 22:15:15
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0