14-04-10   

Datum: 2010-04-16 Tid: 22:05:56    
Det blir noll^^

Skämt å sido, tänkte ta och skriva lite om ridningen i onsdags. Känner att jag måste dokumentera det, så jag vet vad jag sysslat med med lillhingsten...

Red då som vanligt dressyr, känns inte som om jag gör annat, borde vara ganska tråkigt för honom egentligen. Men det är det enda jag känner mig helt säker på för tillfället.

Tyckte i onsdags att det inte gick helt hundra, han var positiv men en aning seg. Så Mia satt upp(!), och han verkade inte ha några problem med det. Hon red i kanske 5-10 minuter och sedan fick jag rida igen, herregud vilken skillnad. Jag är ju så mesig i min ridning, vet inte riktigt hur jag ska göra. Men efter att hon ridit var han hur mjuk och fin som helst! =D

Skulle ha galopperat också, men det blev inte av då jag inte kunde få hjälp, och inte gärna gör det själv. Han ska ju helst lära sig att fatta rätt galopp^^

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0